Acte necesare emiterii avizului de salubrizare
Pentru emiterea avizului de salubrizare sunt necesare copii după următoarele documente:
- Act de identitate (pentru persoanele fizice) sau certificat de înregistrare fiscală (pentru persoanele juridice);
- Certificat de urbanism;
- Extras de carte funciară la zi (opțional).
Documentele menționate vor fi însoțite de o cerere tip (descarcă formular) și se pot transmite către dispecerat@iridexsalubrizare.ro, sau:
Județul Constanța
Coordonator Comercial - 0732 013 324 , comercial.ct@iridexsalubrizare.ro
Str. Emil Racoviță, nr. 52, Agigea
Județul Călărași
Coordonator Comercial - 0736 608 408 , comercial.cl@iridexsalubrizare.ro
Str. Tineretului nr.159-161, Oltenița
Județul Dolj
Coordonator Comercial - 0727 312 689 , comercial.dj@iridexsalubrizare.ro
Str. Prelungirea Bechetului km 7, Malu Mare
*Ulterior analizei documentelor și a înregistrării cererii, înainte de emiterea avizului de salubrizare va fi necesară achitarea contravalorii serviciului în baza facturii emise.
*Plata se poate face în numerar la biroul comercial sau prin ordin de plată către unul din conturile:
- Banca Românească Sucursala Constanța RO97BRMA0140005910300000
- Banca Transilvania Sucursala Constanțar RO93BTRL04401202H63119XX
- EximBank România RO43EXIM102000026000RO01
*Avizul de salubrizare va fi emis în termen de maxim 10 zile lucrătoare, calculate după prezentarea dovezii efectuării plății.
*Avizul este valabil 12 luni de la data emiterii.