Metode de plată acceptate
Facturile pot fi achitate prin urmatoarele modalitati:
Plati fara numerar:
- Online, prin aplicatia E-commerce – IRIDEXSALUBRIZARE – Cont Clienti - folosind Card bancar (Visa, Mastercard, Revolut);
- Transfer bancar (ordin de plata), conform detaliilor specificate in factura.
Conturile bancare:
1. Banca Transilvania - RO93BTRL04401202H63119XX
2. Exim Banca Românească S.A. - RO80BRMA102000026000RO01
3. Trezorerie - RO93TREZ7005069XXX014690 (pentru institutii publice)
- Card bancar (terminal POS), la casieriile Iridex Group Salubrizare, mentionate pe site-ul www.iridexsalubrizare.ro;
- Terminale PayPoint, prin scanarea codului de bare
Facturile emise de catre IRIDEX GROUP SALUBRIZARE SRL, contin 2 coduri de bare:
1. cod de bare aferent facturii curente;
2. cod de bare sold total, care cuprinde inclusiv valoarea facturii curente.
- Aplicatia mobila PayPoint (24pay)
Plati in numerar:
- la casieriile zonale Iridex Group Salubrizare, mentionate pe site-ul www.iridexsalubrizare.ro;
- prin reprezentatii Iridex (agenti/casieri incasatori de teren).
Termen de plată
Factura trebuie achitata in termenul de scadenta mentionat pe factura si in contractul de prestari servicii, pentru evitarea aplicarii penalitatilor de intarziere.
Penalitati
Nerespectarea termenului scadent de plata atrage penalitati conform contract si legislatie in vigoare.
Plata serviciilor online prin aplicatia E-Commerce – IRIDEXSALUBRIZARE – Cont Clienti
Plata online se realizează exclusiv în baza facturilor emise de catre Iridex Group Salubrizare pentru serviciile prestate.
1. Transmiterea link-ului de plata contine detalii despre factura (serie si numar factura, valoare, adresa/punct de colectare, termen scandent), impreuna cu link-ul de plata:
- Prin SMS
- Prin E-Mail
2. Comision
Nu se percepe comision pentru platile online.
3. Confirmarea plății
Confirmarea platii este transmisa prin e-mail/SMS
Inregistrarea platii se efectueaza in termen de maxim 5 zile lucratoare.
4. Securitatea datelor
Odata cu accesarea link-ului de plata, utilizatorii confirma ca au citit și ca acceptă Termenii și condițiile de utilizare a aplicatiei E-Commerce – IRIDEXSALUBRIZARE – Cont Clienti.
Platile sunt procesate prin platforma autorizata a Bancii Transilvania, cu standarde de Securitate 3D Secure.
Iridex nu stocheaza si nu acceseaza datele cardurilor. Acestea sunt procesate exclusiv prin conexiuni securizate, de catre operatori autorizati.
5. Erori sau dispute
In cazul in care intampinati dificultati in procesul de plata, va rugam să ne contactați la dispecerat@iridexsalubrizare.ro,
Se va analiza solicitarea dumneavoastra si se revine cu un raspuns cat mai curand posibil, prin departamentele specializate.
6. Fraudă și utilizare abuziva
Ne rezervam dreptul ca, impreuna cu operatorul platformei de plati online- Banca Transilvania, sa investigam și sa blocam temporar, daca va fi cazul, plațile suspecte de frauda sau utilizare abuzivă. In astfel de cazuri, vom contacta pentru verificări suplimentare.
7. Modificarea termenilor
IRIDEX GROUP SALUBRIZARE SRL își rezervă dreptul de a modifica prezentul document fara notificare prealabila.
Modificarile vor fi publicate pe site www.iridexsalubrizare.ro și considerate acceptate tacit, prin continuarea utilizarii serviciul E-Commerce – IRIDEXSALUBRIZARE – Cont Clienti.
Plățile online sunt efectuate exclusiv în baza facturilor emise pentru servicii deja prestate. Odata ce factura a fost acceptata de client, anularea plății nu mai este posibilă.
În cazul în care se efectueaza o plată eronată (exemplu: o factura achitata de două ori), clientul poate solicita rambursarea prin transmiterea unui e-mail la adresa dispecerat@iridexsalubrizare.ro.
Solicitarea trebuie să conțină:
- numărul și data facturii care a fost achitată eronat;
- codul de client;
- dovada platii (extras bancar sau confirmarea de plata)
- contul bancar in care doreste a fi facuta plata de catre IRIDEX.
Dupa analiza solicitarii informatiilor transmise in cazurile justificate si aprobate, suma respectiva va fi restituită în termen de maximum 30 zile de la data transmiterii cererii, prin transfer bancar in contul indicat de catre client.
Rambursarea sumelor achitate nu este posibila in urmatoarele situatii:
- serviciile prestate si acceptate;
- plata reprezinta penalitati sau alte obligatii contractuale;
- solicitarea de anulare contravine prevederilor contractuale incheiate intre parti;
- figureaza cu sold restant
Multumim,
Solicitarea a fost trimisa cu succes.